آسانسور هیدرولیکی خانگی⭐️قیمت آسانسور هیدرولیک خانگی

شرکت آراد صنعت کیان البرز در زمینه تهیه، نصب و نگهداری انواع آسانسور و پله برقی با استفاده از تکنولوژی مدرن و روز دنیا در سطح کشور با بکارگیری از نیروی متخصص و متعهد و همچنین با استفاده از تجهیزات با کیفیت

آسانسور هیدرولیکی خانگی⭐️قیمت آسانسور هیدرولیک خانگی

۲ بازديد

آسانسور هیدرولیکی خانگی⭐️قیمت آسانسور هیدرولیک خانگی

آسانسور هیدرولیک خانگی آسانسورهای سنگینی هستند که برای استفاده مکرر و طولانی مدت ساخته شده اند. آنها همچنین کیفیت سواری فوق العاده نرمی دارند و معمولاً بسیار بی صدا هستند. آنها یکی از بهترین آسانسورها برای دوام، ظرفیت وزن بیشتر و سرویس دهی به تعداد طبقات بالاتر هستند.

عملکرد آسانسور هیدرولیک خانگی

این آسانسور هیدرولیک با یک پمپ هیدرولیک متصل به یک سیلندر کار می کند که یک پیستون را برای حرکت کابین آسانسور بالا و پایین می کند. آسانسور تحت فشار سیال هیدرولیک پمپ شده به داخل سیلندر با فشار دادن دکمه تماس از طبقه بالاتر بالا می رود.

برای حرکت در جهت پایین، کنترل کننده دریچه ای را در مخزن هیدرولیک باز می کند و پس از برقراری تماس طبقه پایین به آرامی این فشار را آزاد می کند. از آنجایی که این نوع آسانسور هیدرولیکی می تواند به سادگی با باز کردن یک شیر کنترل به سمت پایین حرکت کند و از نیروی گرانش بیرون بیاید، این همان چیزی است که آنها را در استفاده از نیرو کارآمد می کند. در صورت قطع برق با عملکرد خودکار، حتی می توان آنها را با پشتیبان باتری پایین آورد.
بررسی و برنامه ریزی هیدرولیک بهترین آسانسورهای خانگی طناب دار

آسانسورهای هیدرولیک می توانند تا 6 توقف یا 50 دقیقه سفر را انجام دهند و در انواع مختلف کابین با پیکربندی های مختلف موجود هستند.

آراد صنعت کیان البرز تولید کننده انواع مدل آسانسور شیشه ای گرد،بالابر هیدرولیک صنعتی، قیمت آسانسور پانوراما و پله برقی خانگی با بهترین متریال در سراسر کشور می باشد.

موارد مهم در نصب آسانسور هیدرولیک خانگی

- قیمت آسانسور هیدرولیک
- آسانسور و نصب
- چیدمان تجهیزات، طراحی و اتاق ماشین
-جزئیات سبک کابین و پایان
- ساخت بالابر
- درب فرود و انواع
- سرویس و نگهداری آسانسور شما

در داخل آسانسور هیدرولیکی سوار شوید تا ببینید هنگام حرکت بین سطوح در خانه خود چگونه است. این مدل یک آسانسور 3 توقفه است، 750 پوند وزن دارد و دارای کابین داخلی 3×4 است. اتاق ماشین در زیرزمین قرار دارد. درب کابین یک سبک شفاف و یک گزینه عالی برای هر کسی است که خواهان ظاهری بازتر است. این ویدیو عمداً بدون روایت یا صداهای پس‌زمینه رها شده است تا بهترین حس را برای این نوع آسانسور به شما بدهد.

قیمت آسانسور هیدرولیکی

در حالی که آسانسورهای هیدرولیک در سمت گران‌تر آسانسورهای خانگی قرار دارند، اما می‌توانند ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشند. هزینه واقعی بسته به عوامل مختلفی از جمله تعداد طبقاتی که آسانسور در آن خدمت می کند، تعداد دهانه های کابین، نوع درب ، سبک پرداخت، ارتقاء اختیاری و کد مورد نیاز در منطقه شما متفاوت خواهد بود.

قیمت آسانسور هیدرولیک خانگی نیز به نوع و مدل آسانسور، ابعاد و ارتفاع دستگاه، محل نصب آن. نوع و قدرت موتور، نوع کابین و ابعاد آن و … هم بستگی دارد.

آسانسور هیدرولیکی برای ساختمان و کاربرد آن

به‌ طور کلی و همان‌ طور که بیان شد، آسانسور های هیدرولیکی برای ساختمان‌ های با طبقات کم مناسب هستند. از این نوع از آسانسور ها می‌توان در پارکینگ‌ های طبقاتی، ساختمان‌ های مسکونی و اداری با حداکثر 5 طبقه، بیمارستان‌ ها و یا کلینیک‌ ها با تعداد طبقات کم و کلیه مکان‌ هایی که تعداد طبقات کمی دارند می‌تواند گزینه خوبی باشند.

ویژگی های ایمنی آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک از ایمن ترین ها آسانسورها هستند. این سیستم ها دارای چندین ویژگی داخلی برای عملکرد ایمن هستند. یکی از بهترین ویژگی‌ های سیستم‌های هیدرولیک این است که آسانسورها به طور خاص برای هر یک از تاسیسات طراحی و طراحی شده‌اند. به همین دلیل، آنها تنها به حداکثر فاصله از طبقه به طبقه به اضافه 2 تا 3 اینچ در حال حرکت یا بیش از حد (فضای بافر اضافی) سفر خواهند کرد، به این معنی که هرگز نمی توانند بیش از چند اینچ از فرود بالایی عبور کنند.

این آسانسورها همچنین دارای یک کلید کنترل جریان برای جلوگیری از افزایش سرعت در جهت پایین و یک تایمر پمپ برای نظارت بر زمان سفر بین فرودها هستند. سرعت نامی آسانسور هیدرولیک خانگی 40 فریم در دقیقه است، طی مسافت 20 فوت تقریباً 30 ثانیه طول خواهد کشید. کابین ها با دو کابل فولادی با قطر 3/8 اینچ با ارزش هزاران پوند پشتیبانی می شوند. کابل ها به یک سیستم ترمز لحظه ای متصل می شوند که همچنین به طور مداوم توسط یک کنترل کننده مبتنی بر PLC نظارت می شود.

شیر کنترل آسانسور هیدرولیک

شیر کنترل آسانسور هیدرولیک و مخزن محصور شده با پمپ شناور نظارت بر فشار سیال. شیر کاهش دستی و شیر دروازه به راحتی برای سرویس در دسترس هستند.

آسانسور و نصب

محبوب ترین نوع آسانسور هیدرولیک خانگی در زیر نشان داده شده است. به آن آسانسور هیدرولیک طناب دار 1:2 می گویند، به این معنی که به ازای هر اینچ پیستون حرکت می کند، کابین دو اینچ حرکت می کند. نسبت 1:2 برد طولانی تری از سفر را فراهم می کند و امکان مونتاژ سیلندر کوتاه تری را فراهم می کند. این برای کاربرد های مسکونی بسیار مفید است تا در خانه هایی با ارتفاع سقف استاندارد 8 اینچ جا شود. در حالی که ارتفاع 9-6 اینچی از کف تا سقف در سطح بالایی توصیه می شود و توسط نصابان ترجیح داده می شود، این فضا همیشه در دسترس نیست.

همچنین به فاصله زیاد بین ریل های راهنما (DBG) توجه کنید. این برای کیفیت سواری و پایداری کابین هنگام حرکت بین طبقات بسیار مهم است. ریل های راهنما پایه و اساس هر سیستم آسانسوری هستند، فضای وسیع تر حرکت پهلو به پهلو را کاهش می دهد. در اینجا ریل های سمت چپ و راست تقریباً دیوارهای شفت راه را لمس می کنند. مانند هر نوع محصول دیگری، آسانسورهای خانگی توسط تولید کنندگان مختلف با درجات مختلف کیفیت و طراحی تولید می شوند. سازندگان آسانسور و انتخاب آسانسور هیدرولیک. اجزا و مواد برای ساخت آسانسور باید همیشه از بالاترین کیفیت برخوردار باشند.

چیدمان و طراحی تجهیزات آسانسور هیدرولیک

متفاوت از آسانسورهای مسافربری هیدرولیک، نسخه های مسکونی از بسیاری جهات مشابه هستند، عمدتا کوچکتر و برای خانه ساخته شده اند. مدل استاندارد صنعتی، اندازه کابین داخلی کابین با عرض 3 اینچ در 4 اینچ عمق با ظرفیت 750 پوند است و 20 تا 25 فوت در دقیقه حرکت می کند. هنگام برنامه‌ریزی برای فضای مورد نیاز، از یک منطقه 5×5 در هر طبقه استفاده کنید تا آسانسور و محفظه راهرو را در خود جای دهید.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید آسانسورهای هیدرولیک به یک اتاق ماشین جداگانه برای قرار دادن مجموعه کنترل و پمپ نیاز دارند. اتاق ماشین معمولاً در پایین ترین طبقه مجاور بالابر آسانسور قرار دارد. ابعاد و مشخصات آسانسور مسکونی بر اساس سازنده متفاوت است.

تعمیر و نگهداری آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک باید تعمیر و نگهداری منظم داشته باشند و سالانه از نظر عملکرد عادی بررسی شوند. در حالی که این نوع آسانسور مانند هر دستگاه دیگری بسیار قابل اعتماد است، تعمیر و نگهداری می تواند عمر تجهیزات شما را افزایش دهد و از خرابی جلوگیری کند. آسانسورها نیاز به مراقبت ویژه مکانیکی دارند که در زمینه سیستم های هیدرولیک با تجربه هستند، اکثر شرکت های آسانسور دارای این نوع تکنسین خواهند بود. تعمیر و نگهداری معمولی شامل بررسی کامل آسانسور و سیستم های کنترل، بازرسی پمپ هیدرولیک، بررسی کیفیت سواری و سرعت تراز کردن است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.