آسانسور هيدروليک و بالابر هيدروليک چگونه کار مي کند?

شرکت آراد صنعت کیان البرز در زمینه تهیه، نصب و نگهداری انواع آسانسور و پله برقی با استفاده از تکنولوژی مدرن و روز دنیا در سطح کشور با بکارگیری از نیروی متخصص و متعهد و همچنین با استفاده از تجهیزات با کیفیت

آسانسور هيدروليک و بالابر هيدروليک چگونه کار مي کند?

۲ بازديد

 هنگامی که به آسانسور هیدرولیکی برای خانه خود نگاه می کنید، معمولاً با استدلال "کشش در مقابل هیدرولیک" روبرو می شوید، و در حالی که روش های عملیاتی بی شمار دیگری برای آسانسورهای مسکونی وجود دارد، این دو از قدیمی ترین ها در بازار آسانسور هستند. آسانسور های هیدرولیک با در نظر گرفتن طول عمر و کیفیت سواری، با استفاده طولانی مدت و مکرر به عنوان تمرکز در طول طراحی و ساخت طراحی شده اند، که همه آنها را به عنوان یک آسانسور مسکونی عالی می کند.

آسانسور هیدرولیک چگونه کار می کند؟

سیستم های هیدرولیک بیشتر از آسانسورهای خانگی استفاده می شود، اما همه اجزای یکسانی دارند:

-موتوری برای راندن پمپ
-یک پمپ
-یک پیستون در یک سیلندر
-یک مخزن یا مخزن نفت
-یک دریچه

در برخی موارد، این آسانسور هیدرولیکی می‌تواند به یک اتاق ماشین نیاز داشته باشند، اما برای آسانسور هیدرولیک خانگی فشرده‌تر، ماشین‌آلات در داخل چاه آسانسور قرار می‌گیرند و گزینه‌ای با فضای کارآمدتر را ایجاد می‌کنند.

برای اینکه آسانسور هیدرولیک کار کند، اجزای ذکر شده در بالا باید با هم کار کنند تا بالابر را تامین کنند. پمپ روغن را از مخزن به داخل سیلندر می زند، جایی که پیستون به سمت بالا هل داده می شود و به نوبه خود، کابین بالابر را نیز به سمت بالا هل می دهد. برای پایین آمدن بالابر، دریچه باز می شود و روغن دوباره به مخزن یا مخزن جریان می یابد و به طور موثری از نیروی جاذبه به روشی کنترل شده استفاده می کند تا ماشین را به طبقه مورد نظر پایین بیاورد.

چرا آسانسور هیدرولیک خانگی برای املاک مسکونی خوب هستند؟

آسانسور هیدرولیکی خانگی مدت‌ هاست در املاک تجاری مانند هتل‌ ها، مراکز خرید عمومی و سایر ساختمان‌ های بلند مورد استفاده قرار می‌گرفتند، اما با تغییر در تکنولوژی و طراحی فشرده‌تر، اکنون در منازل و سایر املاک مسکونی در سراسر جهان نصب می‌شوند. به طور کلی، بالابر هیدرولیک خانگی عبارتند از:

فضای کارآمدتر

با ماشین آلات نصب شده در چاه بالابر، شما نیازی به اتاق ماشین ندارید و برخلاف آسانسورهای کششی، اغلب برای قرار دادن سیستم نیازی به فضای خالی ندارید.

کندتر و ایمن تر

به طور کلی، آسانسور هیدرولیک خانگی با سرعتی در حدود 0.15 متر بر ثانیه حرکت می کنند. اگرچه کندتر از یک ملک تجاری است، اما در خانه سواری نرم تر، راحت تر و در نهایت ایمن تر ارائه می دهد.

سبک تر بودن

آسانسورهای هیدرولیک یک آسانسور مبتنی بر شفت به سبک هتل را ارائه می دهند که به خوبی در خانه قرار می گیرد و لوکس و راحتی را در خانه ارائه می دهد.

آسانسورهای هیدرولیک می توانند تا 6 طبقه بالا بروند

به دلیل نحوه تغذیه آنها، آسانسور هیدرولیکی معمولاً می توانند تا حدود 6 طبقه بالا بروند، اگرچه این ممکن است به برندی که انتخاب می کنید بستگی داشته باشد.

می تواند مقرون به صرفه تر باشد

در مقایسه با آسانسورهای کششی، آسانسورهای هیدرولیک اغلب کمی هزینه کمتری دارند، بنابراین کسانی که بودجه بیشتری دارند می توانند از آسانسور هیدرولیکی خانگی سود بیشتری ببرند.

 سیستم لیفت درایو چیست؟

سیستم درایو بالابر مکانیزم یا قسمت هایی از بالابر است که آن را بالا و پایین می کند. به عنوان مثال، بالابرهای الکتریکی ما از یک موتور برای حرکت دادن مهره و ناحیه ایستاده به سمت بالا و پایین یک پیچ بزرگ استفاده می کنند. این سیستم درایو اصلی است و بدون آن نمی‌توانید آسانسور را حرکت دهید.

البته قطعات زیادی در آسانسور وجود دارد! همه اینها برای ایجاد همه ابزارها، دکمه‌ها و گزینه‌های سبک به یکدیگر متصل می‌شوند، اما بخش جدایی‌ناپذیری که باعث حرکت آسانسور می‌شود، سیستم درایو است.مطمئن شوید که از نحوه عملکرد سیستم محرک در آسانسورهایی که در نظر دارید اطلاع دارید تا مطمئن شوید که آن چیزی است که می خواهید.

 بالابر هیدرولیک

بالابر هیدرولیکی از یک سیستم مبتنی بر روغن استفاده می کنند که اساساً کابین آسانسور را با استفاده از فشار به بالا و پایین حرکت می دهد.یک اتاق جداگانه یا جعبه کوچک با یک مخزن روغن (معمولاً برای آسانسورهای خانگی بسیار کوچک) دارای ذخیره روغن هیدرولیک در آن است. این به کابین آسانسور مرتبط است.

هنگامی که دکمه "بالا" فشار داده می شود، روغن با استفاده از یک پمپ از طریق لوله ها از مخزن روغن عبور می کند. این پمپ روغن را از طریق لوله ها به پیستونی در زیر کابین بالابر می راند. با پمپاژ روغن، فشار کابین بالابر را به سمت بالا می راند. دریچه ای در لوله ها از برگشت روغن جلوگیری می کند.

هنگامی که دکمه "پایین" فشار داده می شود، دریچه در لوله ها باز می شود. گرانش و وزن کابین بالابر روغن را از طریق لوله ها به مخزن روغن عقب می راند و کابین را پایین می آورد.

در واقع، اگرچه می توان از یک سیستم هیدرولیک برای بزرگترین بالابرها استفاده کرد، اما در سیستم آسانسور خانگی بسیار کوچکتر و ساده تر است. برای یک بالابر تجاری بسیار بزرگ، به یک گودال بزرگ نیاز است تا تمام روغن را در خود جای دهد – اما در یک بالابر خانگی این روغن در فضای بسیار کوچکتری ذخیره می شود و نیازی به چاله های عمیق نیست.

 آیا بالابر خانگی هیدرولیک برای خانه من مناسب است؟

بالابرهای هیدرولیک خانگی یک ایده عالی برای بالابر خانگی هستند! برخی مزایا و معایب وجود دارد که ممکن است بخواهید آنها را در نظر بگیرید تا تصمیم بگیرید که آیا آنها برای خانه شما مناسب هستند یا خیر.برای اطلاع از قیمت بالابر هیدرولیک خانگی با ما تماس بگیرید.

مزایای بالابر هیدرولیک خانگی

فضا: بالابرهای هیدرولیک فضای کمتری را اشغال می کنند و معمولاً ردپای کوچکتری دارند.
تعمیر و نگهداری: نگهداری و سرویس دهی آنها ساده و سریع است زیرا قطعات کمتری وجود دارد.
ظرفیت وزن: بالابرهای هیدرولیک معمولاً می توانند محدودیت وزن بیشتری داشته باشند زیرا قدرتمندتر هستند.
نیازی به گودال عمیق نیست: بر خلاف بالابر هیدرولیک صنعتی بزرگ، بالابر هیدرولیک خانگی به چاله نفتی عظیم نیاز ندارند.
امکان سقوط وجود ندارد: از آنجایی که سیستم مبتنی بر فشار است، بالابر نمی تواند به پایین بیفتد (این فقط در فیلم ها وجود دارد!)
سر و صدا: صدای بسیار کمی از بالابر هیدرولیک خانگی وجود دارد.
قدرت: مصرف کم انرژی سیستم را مقرون به صرفه می کند.

معایب بالابر هیدرولیک خانگی

"اتاق ماشین": معمولاً به یک جعبه یا اتاق کوچک برای قرار دادن پمپ و مخزن روغن نیاز دارید. اگرچه اینها در نسخه های آسانسور خانگی بسیار کوچک هستند.
نشتی: اگر نشت روغن وجود داشته باشد، روغن در خانه شما وجود خواهد داشت (بسیار نادر). سیستم های هوم لیفت آنقدر روغن ندارند
دما: روغن در سیستم می تواند کاملاً گرم شود
فیلترها و آب بند ها: فیلترها و سیل های بیشتری در بالابر هیدرولیک نسبت به انواع دیگر بالابر وجود دارد.
سرعت: بالابرهای هیدرولیک سریعترین گزینه نیستند زیرا مایع سرعت ممکن را محدود می کند - اما مقررات و قوانین آسانسور خانگی سرعت را محدود می کند!برای اطلاع از قیمت بالابر هیدرولیک میتونید با کارشناسان آراد صنعت کیان البرز تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.